ROZWIĄZANIA KART PŁATNICZYCH PAYTEL S.A.
I. Akceptacja kart
1. Akceptacja kart będzie odbywać się w oparciu o umowę z mBankiem (nie ma konieczności założenia rachunku w mBanku).
2. Umowa jest podpisywana na określony – cena wynajmu terminala jest uzależniona od czasu trwania umowy.
3. mBank zapewnia przelew środków za transakcje dokonane przy użyciu kart płatniczych drugiego dnia roboczego po dokonaniu raportu rozliczeniowego.
II. Czynsz najmu terminala płatniczego
Proponujemy następujące typy terminali (wszystkie obsługują karty zbliżeniowe):
Terminal stacjonarny ICT220 Contactless z komunikacją Ethernet (Internet przewodowy) jak i GPRS posiadający wbudowany czytnik kart zbliżeniowych bezpośrednio w terminal. PIN wprowadza się na klawiaturze terminala.
Terminal wyposażony jest w jeden spiralny kabel którym doprowadzone jest do terminala zasilanie, komunikacja RS232, sieć Ethernet (tzw. Magic Box). Dzięki niemu można wygodnie podawać terminal klientowi.
Terminal stacjonarny ICT220 z komunikacją Ethernet jak i GPRS posiadający osobny PIN Pad z czytnikiem kart zbliżeniowych.
Terminal wtedy znajduje się przy kasjerze natomiast PIN Pad przy kliencie. Klient na PIN Padzie odczytuje kartę płatniczą oraz wprowadza PIN. Rozwiązanie dedykowane do stanowisk z dużą ilością transakcji płatniczych.
Terminal przenośny IWL250 z wbudowanym czytnikiem Contactless z komunikacją przez GPRS.
Terminal przenośny posiada kolorowy wyświetlacz a wydajna bateria o pojemności 2050 mAh pozwala na długotrwałe użytkowanie bez konieczności doładowywania.
Terminal przenośny IWL250 Contactless może zostać dostarczony z bazą ładującą. Dedykowany do placówek w których większa ilość osób obsługuje terminal (restauracje, apteki)
W ramach opłat za czynsz najmu PayTel zapewnia Państwu bezpłatnie:
• instalację terminala płatniczego,
• szkolenie pracowników w zakresie akceptacji kart i obsługi terminala płatniczego w trakcie instalacji,
• telefoniczną pomoc techniczną prowadzoną przez PayTel,
• opiekę serwisową.
PayTel w przypadku terminali:
• nie pobiera opłat za instalację i szkolenie
• nie pobiera opłat za serwis (wymianę terminali)
• nie pobiera opłat za dostęp do strony internetowej z raportami
• nie pobiera opłat za przechowywanie danych transakcyjnych w systemie
• nie pobiera opłat za spełnienie standardu PCI DSS
• nie pobiera opłat za aneksowanie umów związane z instalacjami w kolejnych placówkach
• nie pobiera opłat za ręczne rozliczenie transakcji
• nie zobowiązuje klienta do założenia rachunku w jakimkolwiek banku
• nie pobiera dodatkowych opłat za uruchomienie nowej usługi na terminalu np. w przyszłości.: eVouchera